Wednesday, April 22, 2015

Lonesome Detail


 Photography by Rosa Pel-Tat
---

I'm wearing: Blue Shirt (Cheap Monday), Denim Jeans (Levis), Marlon Velours Taupe/Noir (Lonesome Detail), Watch (Kenneth Cole New York)

HI everyone! Yeah I am back on the blog, I know I haven’t been posting a lot this year but I was very busy with getting used to my new school and I didn’t have quiet enough time left for the blog. 
But this is a brand new outfit !!! As this spring is getting kind of hot right now and almost feels like summer, I decided to post a quiet simple outfit. So, I texted my friend Rosa asking her if she wanted to go out to take some photos, and hang out a bit, so that I could show you guys my new pair of shoes. These are from Lonesome Detailthey have a bunch of super cool shoes for man and woman on their website. From classy to relaxed fashion type shoes you will definitely get satisfied ordering some of them. The ones I ordered look pretty relaxed so I didn’t see any other way to wear them than with Levis slim jeans. 
To fit with the blue jeans, I am wearing a light blue Cheap Monday shirt I bought last month. This shirt is a bit large and so it allows you to feel comfy when it’s hot out there. As a result, we find here a nice street style outfit you could wear every day during summer without feeling too hot or too cold. You also certainly noticed that I got a new tattoo in septembre, I didn’t have the time to show it to you yet so I felt free to post  little picture of it bellow. 
---

Salut tout le monde!!! Enfin, je suis de retour sur le blog après quelques temps où je n’ai pas vraiment pu poster. En effet j’ai intégré une nouvelle école cette année et il m’a fallut un peu de temps et de motivation pour y trouver ma place, du coup je n’ai pas vraiment eu de temps pour faire des photos. 
Mais bon, voici un nouveau look !!! Comme vous l’aurez remarqué ce printemps est assez chaud, ce qui m’a poussé à poster un look assez simple et décontracté. J’ai donc envoyé un message à mon amie Rosa lui demandant si elle voulait aller faire des photos, toujours d’accord elle a bien sur accepté. A vrai dire je voulais surtout faire ces photos pour vous montrer mes nouvelles chaussures. Elles viennent du site Lonesome Detail sur lequel on peut trouver pas mal d’autres styles de chaussures - allant des plus chics, aux plus décontractés comme celles-ci. Les prix sont relativement abordables pour la qualité des produits, vous ne serez donc pas déçus. La livraison est très rapide (environ 4 jours), je suis donc très satisfait de cette commande. Celles que j’ai eu la chance de recevoir sont assez classiques et simples, mais issues d'une collaboration entre Chevignon & Lonesome Detail ce qui leur donne un petit côté exceptionnel à mes yeux. Je ne voyais pas d’autres moyen de les porter qu’avec un jeans lui aussi assez simple. 
Pour que tout cela rende bien, j’ai ajouté une chemise comme haut. Une chemise Cheap Monday bleue claire assez large, le fait qu’elle soit large est parfait pour ce type de temps ensoleillé car elle ne tient pas trop chaud et il est très facile de retourner les manches. 














2 comments:

  1. your style is so nice! casual & smart. I can see myself wearing This look
    cool post

    greets jon
    www.jonthegold.com

    ReplyDelete
  2. I love the laid back style.
    www.quirkycurlsfashion.co.uk

    ReplyDelete